Co mówią po zajęciach Uczestnicy i ich Rodzice?

JA czyli kto?

Rodzic Uczestnika

"Zdecydowanie większa wiara w swoje możliwości, większa pewność siebie, mniej przeżywa porażki i łatwiej się z nimi godzi. Widzę dużą zmianę w sposobie rozwiązywania konfliktów - córka często staje się mediatorem i szuka najlepszych rozwiązań. Wspaniałe zajęcia, na pewno będziemy kontynuować :-)"

JA czyli kto?

Uczestniczka

"Chodzę na zajęcia od samego początku Emotki. Na zajęciach jest świetny klimat, świetni ludzie. Na początku wspólnie ustalamy zasady - co jest super, bo każdy może czuć się komfortowo. Na zajęciach robimy ćwiczenia, karty pracy, które potem pomagają nam w codziennych sytuacjach. Uczymy się o rozwiązywaniu konfliktów, o tym jak współpracować, a w tym roku nawet o tym jak się uczyć. Zawsze wynoszę z tego bardzo dużo. Staję się mądrzejsza i dojrzalsza. Często powtarza się to co robiliśmy np. rok wcześniej, ale zawsze mam na to inną perspektywę. Mogę polecić Emotkę każdemu. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤"

JA czyli kto? - TY

Rodzice Uczestników

"Jako rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia EMOTKI chcemy serdecznie podziękować całemu Zespołowi EMOTKI za stworzenie tak wspaniałej przystani dla dzieci jaką jest Ośrodek EMOTKA.

Stworzyłyście Panie bardzo profesjonalne miejsce, w którym ciężka praca dydaktyczna waszego zespołu przekłada się na cudowną atmosferę i stanowi ogromne wsparcie dla NAS rodziców!

Dziękujemy za profesjonalne, pełne uwagi, troski i ciepła spotkania z naszymi chłopcami. Dziękujemy za każdą pogodną chwilę, za każdy uśmiech, ogromną empatię, dobrą radę i ogromne pokłady cierpliwości!

To po prostu bezcenne, że nasze dzieci mogły poznać tak wartościowe osoby i zdobywać pod ich czujnym okiem społeczne kompetencje :)"

JAK TO DZIAŁA?

 

Zajęcia w ramach programu JA czyli kto? mają charakter warsztatowy i są dopasowane pod kątem metod, tematyki i potrzeb do wieku danej grupy. Dzieci i młodzież uczestniczą w zajęciach poprzez zabawę, gry interakcyjne, pracę indywidualną i pracę w grupach. 

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu. Czas trwania jednego spotkania to 60 - 90 minut. Kurs (jeden program), trwa 9 miesięcy i obejmuje 30 spotkań.

Zajęcia mogą odbywać się także w szkole Twojego dziecka.

Chcę się zapisać

12-14 latki

JA czyli kto? - MY

Program „MY” dedykowany jest młodzieży w trudnym dla nich i otoczenia okresie dojrzewania.  Program wspiera budowanie realnego obrazu “ja”, stabilnego poczucia własnej wartości, zrozumienia swoich i cudzych emocji, akceptacji dla emocji trudnych.

 Młody człowiek uczy się jak prawidłowo komunikować się i rozwiązywać konflikty, świadomie akceptując swoje i cudze potrzeby.

9-11 latki

JA czyli kto? - TY

 Program "TY" skupia się na rozwoju inteligencji emocjonalnej i empatii opierających się na uwadze, aktywnym słuchaniu, odczuwaniu rezonansu emocjonalnego, a także uruchomieniu duchowości.

Dzięki zajęciom dzieci nauczą się działania na rzecz istotnych wartości i dobra wspólnego, a przede wszystkim, na rzecz siebie. Młody człowiek dowie się, w jaki sposób pokierować swoje emocje, tak by wpływały na konstruktywne działanie. Pozna również metody radzenia sobie ze stresem i złością oraz sposoby ułatwiające pracę na pozytywnych emocjach.

7-8 latki

JA czyli kto? - JA

Program “JA” wspiera dzieci w pierwszych latach szkoły podstawowej. Program pomaga im zrozumieć i zaakceptować własną 

emocjonalność. Uczy jak skutecznie nazywać i rozumieć 

wewnętrzne odczucia. Pomaga budować stabilny obraz swojej

osoby, niezależny od bodźców

zewnętrznych. Dzieci uczą się samoświadomości, pozytywnej komunikacji, współpracy oraz rozwiązywania potencjalnych konfliktów.

JA czyli kto?

Pomaga dzieciom i młodzieży odnaleźć się w nowej rzeczywistości, z nowymi emocjami, które towarzyszą im na kolejnych etapach edukacji: rozpoczęciu nauki w szkole, dojrzewaniu, zawieraniu nowych znajomości czy szukaniu własnej tożsamości.

 

“JA czyli kto?” pomaga dzieciom poznać siebie od nowa. Przez pierwsze lata szkoły podstawowej dzieci zdążyły się oswoić ze sobą, zmierzyć się z rzeczywistością i odnaleźć w niej. W tym czasie biologia płata im figla i ciało zaczyna się zmieniać a emocje szaleją. Dzieci znowu szukają siebie i swojej tożsamości.

 

Oprócz inteligencji emocjonalnej program „JA czyli kto?” uczy jak rozwiązywać konflikty, jak być asertywnym, dbać o swoje i cudze granice a także jak się relaksować i radzić sobie ze stresem.

AKADEMIA JA

WARSZTATY KLASOWE

wzk@emotka.waw.pl