Chcę się zapisać

Skrzetuskiego 61, Marki

Kontakt

Co mówią po zajęciach Rodzice?

Oto JA

Rodzice Uczestników

Jakie zmiany widzisz w swoim dziecku po udziale w programie Oto JA?

 

"Jeszcze bardziej się otworzył, mówi co czuje. Chyba mniej przeżywa porażkę np. w grze, zabawie, na treningu."

 

"Moje dziecko okazuje i nazywa swoje emocje."

 

"Dziecko nabrało więcej odwagi i wiary w siebie."

 

"Myślę, że większa otwartość i chęć przełamywania swoich oporów."

 

"Jest bardziej odważny"

 

"Łatwość w dogadywaniu się z dzieckiem, opanowanie złości, pozytywny odzew Pań z przedszkola z informacją, że widzą pozytywne zmiany i przypisują je właśnie nauce wyciągniętej z zajęć."

Oto JA 

Rodzice Uczestników

Co najbardziej podobało Ci się w zajęciach?

 

"Forma prowadzonych zajęć i to że dziecko lubiło w nich uczestniczyć, a wiedza którą zdobyło przekłada się na codzienność"

 

"Swoboda prowadzenia zajęć i przekazywania informacji. Chęć uczestnictwa przez dziecko w zajęciach."

 

"Odpowiednie podejście do dzieci."

 

"Podejście prowadzącej i sposób prowadzenia zajęć- pobudzające wyobraźnie."

 

"Sposób prowadzenia zajęć"

 
"różnorodność, ciekawe pomysły na zaangażowanie dziecka (gry, prace manualne, zabawy ruchowe)"

JA czyli kto? - TY

Rodzice Uczestników

"Jako rodzice dzieci uczęszczających na zajęcia EMOTKI chcemy serdecznie podziękować całemu Zespołowi EMOTKI za stworzenie tak wspaniałej przystani dla dzieci jaką jest Ośrodek EMOTKA.

Stworzyłyście Panie bardzo profesjonalne miejsce, w którym ciężka praca dydaktyczna waszego zespołu przekłada się na cudowną atmosferę i stanowi ogromne wsparcie dla NAS rodziców!

Dziękujemy za profesjonalne, pełne uwagi, troski i ciepła spotkania z naszymi chłopcami. Dziękujemy za każdą pogodną chwilę, za każdy uśmiech, ogromną empatię, dobrą radę i ogromne pokłady cierpliwości!

To po prostu bezcenne, że nasze dzieci mogły poznać tak wartościowe osoby i zdobywać pod ich czujnym okiem społeczne kompetencje :)"

JAK TO DZIAŁA?

 

Zajęcia w ramach programu Oto JA mają charakter warsztatowy i są dopasowane pod kątem metod, tematyki i potrzeb do wieku danej grupy. Dzieci uczestniczą w zajęciach poprzez zabawę, gry interakcyjne, pracę indywidualną i pracę w grupach. 

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu. Czas trwania jednego spotkania to 60 minut. Kurs (jeden program), trwa 9 miesięcy i obejmuje 30 spotkań.

Zajęcia mogą odbywać się także w przedszkolu Twojego dziecka.

5-6 latki

Oto JA - Podróż

Dzieci wraz ze stworkiem JA wyruszają w “Podróż” przez krainę emocji, gdzie odkrywają i nazywają

 wewnętrzne stany. Dzięki temu lepiej rozumieją i akceptują siebie, a w konsekwencji budują stabilne 

poczucie własnej wartości. 

Dzieci uczą się samoświadomości, pozytywnej komunikacji, współpracy oraz rozwiązywania potencjalnych konfliktów.

3-4 latki

Oto JA - Pudełko talentów

Udział w zajęciach daje dziecku poczucie sukcesu, aby chętnie uczyło się nowych umiejętności i radziło sobie z codziennymi wyzwaniami, a w konsekwencji stawało się coraz bardziej samodzielne. 

W trakcie realizacji programu, dziecko ma okazję poznać siebie, a także emocje jakich doświadcza człowiek. Dziecko uczy się nazywać to, co przeżywa, a także zrozumieć odczucia innych. Zajęcia pozwalają dziecku odnaleźć się w sytuacjach trudnych, takich jak konflikt czy stres.

Oto JA

Program „Oto JA” uczy dzieci jak lepiej zrozumieć siebie, swoje ciało, emocje i odnaleźć się w świecie, który je otacza. Program uczy interakcji i czytania zachowań społecznych aby rozwijać stabilne poczucie własnej wartości i umiejętność współpracy.

Najmłodszym w ich drodze towarzyszy stworek JA, wspiera w rozwoju i prowadzi przez zawiłe meandry emocji. 

Maskotka stworka JA ma swój osobisty patent w 28 państwach Unii Europejskiej – prawo do własności wzoru wspólnotowego na podstawie Prawa Własności Przemysłowej oraz Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Stworek JA jest wyjątkowy, oryginalny i niepowtarzalny, a dzieci, z którymi pracuje go uwielbiają.

Program „Oto JA” wspiera rozwój kompetencji w zakresie rozwoju emocjonalnego i społecznego,  które są niezbędne do osiągnięcia przez dzieci tzw. „dojrzałości szkolnej”.